#1 2008-12-30 15:16:28

kasar1

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-29
Posty: 32
Punktów :   -1 

Bronie Wszystkie

Ekwipunek ninja
Bronie shinobi


Nazwa: Kunai (Nóż)
Opis: Podstawowy sprzęt każdego ninja (od Gennina do Jounina). Znajduje zastosowanie we wszystkim (atak, obrona, rzucanie). Trzymany jest w odpowiedniej pochwie umiejscowionej na nodze.

Nazwa: Podwójny kunai
Opis: Jest to broń podobna do zwykłego kunia. Różni się tym, że nie ma otworu na jednym końcu lecz ma dwa ostrza. Prawdziwa wersja jest wygodniejsza do uzycia lecz jest słabsza.

Nazwa: Kunai Yondaime
Opis: Posługiwał się nim Czwarty Hokage. Prawie niczym sie nie różni od prawdziwej wersji. Jedną różnicą jest ostrze. Główne ostrze "zapada" sie do srodka a z niego wychodzą na boku dwa inne ostrza. Dzięki przylepionej nalepce, wiedział kto używa jego Kunai. Podarował Go Kakashiemu, z okazji zostania Jounninem.


Nazwa: Makibishi
Opis: Niewielkie i odpowiednio uformowane ostrza. Ta broń jest przede wszystkim używana w czasie ucieczki. Rzucane na ziemię w celu zatrzymania lub spowolnienia przeciwnika.


Nazwa: Senbon (Igły)
Opis: Broń na pozór bezużyteczna jednak w "dobrych rękach" bardzo groźna. Człowiek ma kilka punktów krytycznych w swoim ciele to ci którzy wykorzystują igły starają się w nie trafiać co owocuje natychmiastową śmiercią przeciwnika.


Nazwa: Shuriken (Mały)
Opis: Kolejna podstawa w wyposażeniu ninja. Często używana mała wersja shirukena jest wręcz parą dla Kunai (noża) i obie bronie są stosowane przeważnie razem. Noszony w dodatkowej kieszonce z tyłu lub w pochwie na nodze.


Nazwa: Shuriken (Normalny)
Opis: Klasyczny, normalny shiruken. Przez dość duże rozmiary nie jest zbyt często używany, ale mimo wszystko ma dużą skuteczność. Nosi się go po dwa, trzy na plecach dzięki specjalnym sznurkom.


Nazwa: Shuriken (Demoniczny wiatr)
Opis: Specjalny shiruken. Jest ulepszoną wersją klasyki. Jest składany i dużo bardziej poręczny, lecz trzeba mieć wprawę w jego użytkowaniu. Dodatkowo można go złożyć co pozwala na noszenie jego znacznych ilości.


Nazwa: Karasu (Kruk)
Opis: Niecodzienna broń shinobi, kontrolowana "nitkami" utworzonymi z chakry. Minusem jest zajęcie jednej ręki przez co nie można wykonywać innych technik ninjutsu.


Nazwa: Kuraori (Czarna mrówka)
Opis: Tak samo jak Karasu, ta marionetka również jest kontrolowana przy pomocy nici Chakry. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być "pochłonięty" przez kukiełkę, z której ciężko jest się wydostać. Po długiej walce z przeciwnikiem przy pomocy Kuraori z łatwością można zakończyć całe przedstawienie. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu. Szybka śmierć, uwięziona osoba nawet nie zdąży poczuć bólu. Dzięki temu Kankuro otrzymuje wspaniałe narzędzie, przy pomocy którego może zabić nie jednego przeciwnika.


Nazwa: Sanshouuo
Wraz ze wzrostem umiejętności Kankuro pojawia się nowa marionetka. Tym razem nie jest ona noszona na plecach jak w przypadku dwóch pozostałych. Ta kukła jest pojawia się przy pomocy techniki przywołania. Sanshouuo jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę.


Nazwa: Kastety
Opis: Kolejna "inna" broń ninja. Używana do walki wręcz, można dodatkowo wzmacniać zasięg chakrą skupianą na ostrzu. Przeciwnik po uderzeniu zostaje ranny lub oszołomiony.


Nazwa: Dzwoneczki
Opis: Jedna z wielu odmian "broni dźwiękowej". Dzwoneczki wraz z igłami są rzucane w przeciwnika, a następnie kontrolowne nitkami chakry. Drgania wywoływane przez dzwoneczki działają na bebenki i mózg co powoduje utratę równowagi przeciwnika.


Nazwa: Wybuchowa notka
Opis: Jest to kawałek papieru, na którym jest zapisana pieczęć. Jej siła jest ogromna. Działa na zasadzie bomby z opóźnionym zapłonem - najpierw zaczyna płonąć a potem wybucha z dużą siłą. Zazwyczaj używa się jej do ataku z zaskoczenia lub do pułapek. Łatwa do wykonania i bardzo użyteczna.


Nazwa: Wachlarz
Opis: Jest to broń Temari. Jego użycie powoduje bardzo silne huragany, które zadają ból i obrażenia. Służy on także do latania. Namalowane są na nim trzy koła. Wachlarz im szerzej jest otwarty, tym silniejszymi technikami dysponuje.


Nazwa: Gurda
Opis: Jest to tajemnicza bańka, którą na plecach nosi Gaara. Przedmiot ten jest wewnątrz cały wypełniony piaskiem przemieszanym z krwią zabitych ludzi, przez Gaare. Piasek automatycznie osłania właściciela przed fizycznymi atakami. W sytuacjach krytycznych służy jako awaryjna ochrona. Posiada rzemyk, dzięki któremu można ją nosić niczym plecak.


Nazwa: Rękawica dźwięku
Opis: Przed tą bronią nie można się obronić. Ta rękawica wzmacnia dźwięk, który jest generowany wewnątrz, do jego maximum, tak jak głośnik. Fale dźwiękowe uwolnione nie podążają za ruchem machnięcia ręki, tylko są kontrolowane za pomocą chakry. Jeżeli ta fala uderzy w ucho sprawia, że bębenek w uchu pęka, przez co przeciwnik traci zmysł równowagi przez jakiś czas.


Nazwa: Parasolka
Opis: Parasolek używają shinobi z Wioski Ukrytego Deszczu. Traktuje się je przede wszystkim jako dodatek do technik (np. Water Needles no Jutsu w połączeniu z parasolkami daje dużo większy zasięg tej techniki). Parasolki używane sa też jako osłona przed bronią miotaną przeciwnika.


Nazwa: Flet
Opis: Instrument, który wytwarza dookoła przeciwnika genjutsu (iluzje), oraz który kontroluje 3 potwory. Wysyłając w ich stronę dźwięki z informacjami, co mają robić, gdzie uderzyć i jak się poruszać. Używa go Tayuya.


Nazwa: Zwój przywołania
Opis: Przekazywany z pokolenia na pokolenie przez shinobi. Zwój, dzięki któremu zawiera się przymierze ze zwierzętami. Po zawarciu takiego paktu można przywoływać takie stwory jak: psy, węże, żaby, małpy, ślimaki itp. Aby zawrzeć pakt, shinobi musi wypełnić swoją krwią formularz znajdujący się w środku zwoju.


Nazwa: Zwój zakazanych technik
Opis: W tym zwoju znajdują się techniki, które zostały uznane za zakazane. Powodem tego jest dość wysoki poziom nauczenia, a także stopień zagrożenia jakie dana technika może stworzyć. Przedmiot ten znajduje się w domu Hokage. Naruto zdołał go wykraść dla pewnego oszusta, któremu bardzo zależało na zdobyciu zakazanych tajników, co by mu pozwoliło stać się najsilniejszym ninja w wiosce. Dzięki temu zwojowi Naruto zdołał się nauczyć bardzo trudnej techniki, z którą nawet jounin'owie mają problemy, "Kage Bunshin no Jutsu".


Nazwa: Podręczne zwoje
Opis: Kolejny podstawowy element ekwipunku każdego ninja. Jest to coś w stylu notatnika. Może mieć najróżniejszą zawartość. Począwszy od jakichś drobnostek po jakieś najważniejsze informacje, które mogą być bardzo cenne dla jego właściciela.


Nazwa: Trzy pigułki
Opis: Tajemnicze pigułki, które są wykorzystywane w klanie Akimichi. Preparat ten składa się z 3 kolorowych pigułek: zielonej, żółtej i czerwonej, które się zażywa według kolorów. Każda z pigułek daje użytkownikowi niesamowitą ilość chakry. Jednak dopiero po zażyciu ostatniej czerwonej shinobi staję się najpotężniejszym człowiekiem. Niestety w większości przypadkach zażycia tej ostatniej pigułki użytkownik ginie.


Nazwa: Woda bohaterów
Opis: Pochodzi z ukrytej Wioski Wodospadu. Święta woda pobierana raz, na 100 lat z wielkiego drzewa. Wprawdzie zwiększa zasób chakry dziewięciokrotnie, ale też wyniszcza powoli człowieka (coś jak Crushed Seal). Wielu shinobich zginęło od niej. Dlatego też woda została schowana.


Nazwa: Pigułka ze skrzepniętą krwią
Opis: Pigułka, która zawiera skrzepniętą krew, bardzo przydatna podczas walki. Gdy shinobi jest zraniony i stracił dużo krwi dzięki tej pigułce można szybko uzupełnić brakujący poziom krwi. Często stosowana przez shinobi medyków.


Nazwa: Łańcuch
Opis: Skuteczna broń małego i dalekiego zasięgu. Długi, twardy, ciężki łańcuch służący jako broń ofensywna. Wyposażony dodatkowo w różnego rodzaju ostrza i sztylety przyczepiony jest np. do rękawicy. Ninja najpierw oplątuje łańcuchem ofiarę, a następnie zaciskając zadaje ogromne obrażenia, często zabija.

Nazwa: Zwierzęta/Insekty
Opis: Do walki są także wykorzystywane zwierzęta i insekty. Najczęściej spotykane na polu walki to: pies, insekty, żaba,wąż, ślimak, łasica, małpa i żółw. Niektóre z tych gatunków zwierząt są przywoływane za pomocą techniki Summoning no jutsu. Wyjątkiem są psy i insekty z klanu Inuzuka i Aburame, które zostały wychowane przez opiekujących się nimi shinobi.

Nazwa: Kij
Opis: Są różne rodzaje. Bambusowe lub drewniane, długie (mające ponad dwa metry) lub krótsze (nie sięgające nawet metra). Kij ten świetnie sprawdza się w walce; może być używany nie tylko do bezpośredniego ataku, lecz także do obrony lub jako podpora przy wykonywania ciosów kończynami. Technika walki kijem (jojutsu) wbrew pozorom potrafi być bardzo niebezpieczna dla przeciwnika.


Nazwa: Haridoku
Opis: Broń używana jedynie przez Shizune. Jest to specjalne urządzenie umieszczone na ręce właściciela. Służy do wystrzeliwania zatrutych igieł w przeciwnika. Jest pięć wylotów, więc można wystrzelić pięć igieł naraz. Łatwa broń w obsłudze i bardzo skuteczna.


Nazwa: Pigułki żołnierzy
Opis: W skład tych pigułek wchodzą proteiny, które działają na bodźce. Powoduje to bardzo szybki wzrost chakry. Pozwalają one walczyć bez wytchnienia przez trzy dni i noce. Idealne dla shinobich nastawionych głównie na walkę ofensywną (Kiba+Akamaru).


Nazwa: Miecz, Katana
Opis: Typowo taijutsu'owa broń używana przez dość wąską grupę ninja. Miecz jak wiadomo może zranić, przeciąć wroga.


Nazwa: Sword of Kusanagi
Opis: Legendarny miecz który został wyciągnięty z gardła węża. Jedynym posiadaczem tego miecza jest Orochimaru.


Nazwa: Kubikiri Houcho
Opis: Przypomina tasak, jednak jest to ogromny miecz, który jest podstawową bronią Momochi Zabuzy. Miecz ten jest wielki i ciężki atak nim staje się nie do powstrzymania. Zabuza używa też tego miecza jako broni miotanej, łatwo przełamać nią blok przeciwnika.


Nazwa: Samehada (Sharkskin)
Opis: Ogromny miecz wykonany ze skóry rekina, którym umie i może władać jedynie Kisame. Jest wstanie przeciąć wszystko. Jego specjalna umiejętnością jest pochłanianie chakry przeciwnika. Wystarczy mały kontakt z przeciwnikiem i już jest on cały rozszarpany.


Nazwa: Sztylety GamaBunty
Opis: Gamabunta nosi ze sobą dwa sztylety. Gigantyczne rozmiarem, mogą być wykorzystywane nie tylko przez niego, ale także obojętnie jakiego ninje, który jest wystarczająco silny aby je podnieść i manewrować ich wagą. Kiedy przychodzi żabie walczyć z innym potężnym summonem, wtedy też możemy widzieć go w akcji z takim sztyletem.


Nazwa: Kosa Hidana o trzech ostrzach
Opis: Nieodłączny element wyposażenia Hidana. Dzięki tej broni z łatwością może walczyć ze swoimi przeciwnikami na duże dystanse. Na pierwszy rzut oka przypomina zwykłą kosę, jednak potrafi się ona wydłużyć dzięki ukrytej linie. Można nią również rzucać.


Nazwa: Enma Kongou-Nyo
Opis: W czasie walki Enma potrafi zamienić się w wielki pal. Ta broń jest również skuteczna. Pod tą postacią dochodzą dodatkowe ataki. Kij może się z łatwością wydłużać, a później wracać do swojej pierwotnej długości. Summon Trzeciego w takiej formie potrafi otworzyć oczy, dzięki czemu może dokonać analizy sytuacji.


Nazwa: Miecz Kimimaro
Dzięki zaawansowanym więzom krwi Kimimaro jest zdolny do tworzenia broni ze swoich kości. Jednym z takich podręcznych przyrządów jest miecz. Ujmując ściślej nie jest to zwykła "szabelka". Kości Kimimaro nie są złożone tylko z wapnia. Są one twarde jak stal.


Nazwa: Miecz Hayate
Opis: Ostrze Gekko Hayate, które stosował w swoich technik. Jest to bardzo wytrzymały oręż, który z łatwością może przecinać grube warstwy. Jest to jedna z nielicznych katan, jakie można w serii spotkać.


Nazwa: Wybuchające granaty dymne
Opis: Kiedy zawleczka jest wyciągnięta z tego granatu, w rezultacie jest duża eksplozja i wypuszczenie dymu. To umożliwia ninji wykonywanie ich ruchów w sekrecie, jak również odpowiedni moment do ewentualnej ucieczki.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.longiju2009-godmt2.pun.pl www.galaktyczny-football.pun.pl www.pomorskiewesele.pun.pl www.psychoterapia.pun.pl www.4ju.pun.pl